tirsdag 27. april 2010

Sykurs på Svanøy i sommer!

Dette har eg sagt før, men no har eg endelig fått fingen ut og planlagt alt!

Eg har gleden av å kunne tilby to nybegynnerkurs i søm på Svanøy sommeren 2010:


1. Helgekurs, fredag 2. – søndag 4. Juli. Kl. 10.00- 15.00. (Totalt 15 timer) Pris: 1000 kr

2. Vekekurs, mandag 5. – fredag 9. Juli. Kl. 17.00- 20.30. (Totalt 17,5 timer)Pris: 1200 kr

Dette inkluderer kaffe, te og oppfriskende snacks.


Eg kan tilby:

- Fagkyndig sømveiledning ved bruk av mønster

- Tips ved redesign

- Kursmateriell

- Ekstra symaskinnål, tråd og andre rekvisitter.

- Strykejern og –brett.

- Mønsterblad for inspirasjon og videre søm

- Flotte omgivelser og eit kreativt miljø!



Kursdeltager tar med:

- Eigen symaskin, dette for at en skal bli kjent med sin egen maskin. Gi beskjed dersom dette ikkje lar seg gjøre.

- Stoff

- Stoffsaks (Anbefaler Fiskars)

- Mønster

- Papir til å skrive av mønster (matpapir kan brukes til dette)

- Passende tråd og beholdere til undertråd.



NB! Fra og med 1. mai vil kveldsruta på onsdager slutte å gå. Dersom det er problem med å finne skyss fra Svanøy, slik at ein ikkje har mulighet for å delta på sykurset onsdagskvelden, vil kursavgiften reduseres. Det går heller ikkje båt søndag morgen, men det er mulig å overnatte på Svanøy via booking hos Anders Espeset ved Svanøy Oppleving!

Begge sykurs vil holdes i ”Andrehøgda” på butikken på Svanøykai.

For endelig påmelding eller spørsmål, kontakt meg på mail: silje_sveen@hotmail.com eller mobilnr: +47 40 40 81 42.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar