mandag 5. april 2010

Salgsutstilling på Frisøren i Florø

No er Silli Salgsutstilling på Frisøren i Florø igang! Frisøren er den første og einaste økologiske frisøren i Sogn og Fjordane, av og med Siri Sande. Utstillingen består av blant anna slips, sjal, klær og tøfler og  vesker i fleire fasonger og farger. Salgsutstillingen vil påfylles med Silli stuff fremover. Etter 15. juni tar eg imot spesialbestillinger på det du måtte ønske. Ser du noko på Frisøren du liker, men det er i feil størrelse eller fargar, kan eg lage eit nytt produkt etter dine ønsker. Eg vil også selge et knippe av Fucus smykkene mine, kan sees på bildet nedenfor. Fucus betyr tang på latin, og det er akkurat det desse er laga av - blæretang! Fucus vil eg komme meir innpå seinare, då det enda er eit forsøksprosjekt med gode resultater!
Kjole str 36

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar