mandag 8. mars 2010

Nye oppdateringer

Ja.., en liten oppdatering! Som sagt deltar eg i Huldra. Dette prosjektet blei starta i Sogn og Fjordane for å hjelpe kvinnelege grundere igang. Det er 5 samlinger - der tre allerede er gjennomført. På siste samling fekk vi ein innføring i økonomistyring, noko som var svært lærerikt. Uansett er det veldig kjekt å møte andre i samme situasjon, og følgje deira framgang.

Ellers har eg oppstart av nybegynner strikke- og heklekurs tirsdag 09. mars. Det var utrolig kjekt i høst, så gleder meg skikkelig!

Og sist men ikkje minst - Gratulerer med dagen kvinner! Som noken tydeligvis ikkje har fått med seg (http://www.dagbladet.no/2010/03/08/nyheter/innenriks/kvinnedagen/mannedagen/sex/10751219/) er kvinnedagen internasjonal. Kvinners rettigheter har kome langt i Norge, men dette gjeld ikkje for resten av verden. Eg avslutter med et bilde av to flotte kvinner! Min store helt Mamma (i rød kjeledress) med besøk av Fiskeriministeren forrige veke.


Foto: Arve Solbakken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar