torsdag 18. februar 2010

Dristig boble-i-trekjole

I etterkant av Dromedarutstillingen i desember, har eg hatt en bestilling på dristig rognebærkjole. Ei som såg dristig rognebærkjole på utstillingen, ville ha sin egen kjole, men i samme mønster. Siden rognebærkjolen blei til ved klipping og utprøving, måtte eg først lage et mønster for den. Deretter la eg til kundens egne mål i et nytt mønster. Etter fleire prøvinger med tilpasninger, der kundens egne ideer blei tatt i betraktning, fikk vi et resultat vi begge var veldig fornøyde med! 

1 kommentar:

  1. For et fantastisk mønster på kjolen! Har en forkjærlighet for 70-tallsmønstre. Har så smått begynt å sy litt selv, men ikke dristet meg ut på kjole ennå :o) Skal legge meg denne bloggen "bak øret" til neste gang jeg trenger en spesiell kjole!

    SvarSlett